بسم الله الرحمن الرحیم * وبلاگ شخصی * آیت پیمان

نظریات و دیدگاهها و مقالات و آثار و زندگی نامه و سوابق آیت پیمان

بسم الله الرحمن الرحیم * وبلاگ شخصی * آیت پیمان

نظریات و دیدگاهها و مقالات و آثار و زندگی نامه و سوابق آیت پیمان

بسم الله الرحمن الرحیم *  وبلاگ شخصی  * آیت پیمان

نظریات و دیدگاهها و مقالات و آثار و زندگی نامه و سوابق و تجارب و یادداشت ها و سفرنامه های آقای آیت پیمان دبیر شورای دین پژوهان کشور اختصاص دارد.

  بیانیه انصراف:

بسمه تعالى

با حمد وثناى خداوند سبحان و درود و سلام خالصانه به مقربین درگاهش و با تشکر وسپاس از الطاف همه عالمان دینى، اساتید و بزرگانى که مشوق این بنده براى حضور در انتخابات بودند و بخصوص دوستان خدوم و جوانان صدیق ومستعد و با انگیزه اى که با نظر وایده و مشاوره های خوبشان ، تلاش در ترغیب بنده داشتند.  

همانطور که در وقت ثبت نام مشروط خود اعلام کردم ، حفظ  انگیزه الهى، تلاش براى وحدت، اخلاق و معنویت جامعه را بر همه ملاک ها و دیگر اهداف انتخاباتى (هم از لحاظ رتبى و هم از لحاظ ارزشى) مقدم مى دانم و با این نگاه ، با حفظ احترام جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه و پذیرش رأى ونظر آنان اقدام در جهت وحدت و هماهنگى اصولگرایان حقیقى و غیر افراطى را بر خود لازم مى دانم . 

و از طرفى دیگر رقابت  نامزدهاى متعدد اعتدال گرا و ارزشمدار وتلاش آنان براى جلب بخشى از آراء مردم شریف ، به نفع افراط گرایان و تندروهاى سایر طیف هاى موسوم به اصول گرا و اصلاح طلب  خواهد بود که بارها وحدت و انسجام دینى و همدلى و اخوت اسلامى و حرمت بزرگان جامعه را مخدوش کرده اند. 

 لذا پس از کوشش براى جلب موافقت همراهان و حامیان  ارزشمند  و اقناع   آنان به انصراف، بدینوسیله انصراف خود را اعلام و از رقابت در انتخابات این دوره کناره گیرى مى نمایم.   

 امید دارم با اهتمام و مساعى مجموعه دوستان هم فکر بتوانیم اقدامات مؤثرى براى تنویر افکار مردم شریف و تبیین ملاک هاى صحیح  انتخاب اصلح  براى تشکیل مجلسى اعتدالى و عقل گرا ، نظارت کننده وفساد ستیز ، ولایت پذیر وارزشمدار، شجاع وکارآمد ، تمامى مقدورات و امکانات خویش را بکار برده و نقش خود در انتخاباتى پرشور و مطلوب را به خوبى ایفا نماییم.  

                                                                                               والعاقبه للمتقین

                                                                                              آیت پیمان

                                                                                              یکم اسفند ١٣٩٤

  • دبیرخانه دین پژوهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی