بسم الله الرحمن الرحیم * وبلاگ شخصی * آیت پیمان

نظریات و دیدگاهها و مقالات و آثار و زندگی نامه و سوابق آیت پیمان

بسم الله الرحمن الرحیم * وبلاگ شخصی * آیت پیمان

نظریات و دیدگاهها و مقالات و آثار و زندگی نامه و سوابق آیت پیمان

بسم الله الرحمن الرحیم *  وبلاگ شخصی  * آیت پیمان

نظریات و دیدگاهها و مقالات و آثار و زندگی نامه و سوابق و تجارب و یادداشت ها و سفرنامه های آقای آیت پیمان دبیر شورای دین پژوهان کشور اختصاص دارد.





شورای دین‌پژوهان کشور تصویب کرد

  برگزاری 40 نشست تخصصی دین‌پژوهی


گزارش آیت پیمان دربازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه علمیه قم

مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در بازید از نمایشگاه دستاوردهای موسسات آموزش و پژوهش حوزه علمیه قم 

 بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه علمیه قم

پیمان عنوان کرد: جشن‌های نیمه شعبان در گذشته بیشتر در حد شادی و سرور و ابراز عواطف بوده و در نیمه شعبان برگزار می‌شد الان به یک دهه برنامه علمی و عمیق تبدیل شده است.


خبرنگار خبرگزاری حوزه در گفت‌وگو با آقای آیت پیمان، رئیس دبیرخانه دین‌پژوهان کشور، به بررسی اولویت‌ها و ضرورت‌های دین‌پژوهی و هم‌چنین موانع و مشکلات این عرصه پرداخته که مشروح آن تقدیم خوانندگان محترم افق‌حوزه می‌شود.

همایش تخصصی هم اندیشی پیرامون عرفان اهل بیت (ع) برگزار می شود

به گزاربرگزاری همایش جوانان مهدویت و بیداری اسلامی در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی

افتتاح کتابخانه مشارکتی هدایت همزمان با عید سعید غدیر در تهران

معرفی کتاب دیوان مسکین (اشعار استاد حسین انصاریان)

http://tqo768985/

هشتمین جشنواره فرهنگی دهه مهدویت با پیام آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی آغاز به کار کرد.

سلسله نشست های علمی و تخصصی با حضور صاحب نظران، اساتید و پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی برگزار می گردد

قم - خبرگزاری مهر: مدیرعامل مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی گفت: پیش بینی می‌شود در سال جاری و سال آینده، در مجموع بیش از دو میلیون نسخه قرآن کریم با ترجمه استاد حسین انصاریان به چاپ برسد.

آیت پیمان در این زمینه اضافه کرد که سالها تلاش داشتیم تا استاد انصاریان راضی به انتشار این دیوان گردند و با اصرار فراوان دوستان و شاعران اهل بیت (ع) پس از کسب رضایت استاد افتخار نشر این اثر معنوی و فاخر را به موسسه دارالمعارف شیعی وگذار نمودند، و بابت این عنایت ویژه به محضر آن عالم ربانی کمال قدردانی و سپاسگزاری را خواهیم داشت.

اشاره:

مطلب حاضر با بذل عنایت جناب آقای آیت پیمان ، قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلا‌می استان قم، چاپ شده است. ضمن تشکر از ایشان، می خوانیم.



آیت پیمان:نیارمند پاسخگویی علمای شیعه و صاحب نظران حوزه به شبهات مهدویت هستیم.

ابعاد قیام سیدالشهدا(ع) در دبیرخانه دین پژوهان تبیین می‌شود

با پیام آیت الله مکارم شیرازی در حسینیه هدایت تهران دومین کنگره حماسه حسینی برگزار شد + گزارش تصویری


به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه قم، «آیت پیمان»، رئیس شورای سیاستگذاری هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) 29 آبان ماه در نشستی خبری با بیان خبر برگزاری همایش بین‌المللی «نهضت حسینی و بیداری اسلامی» افزود: این همایش با توافق صورت گرفته با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در 30 محور مهم مرتبط با عاشورا و محرم فراخوان مقاله خواهد داد.

http://tqo1529719/

مدیر موسسة اسلامی هدایت اعلام کرد : دعای روحبخش عرفه حضرت آیت الله استاد انصاریان ، امسال برای اولین بار در تهران و در حسینیة هدایت واقع در میدان قیام و خیابان هاو کوچه های اطراف آن برگزار می شود .

http

http://tqo9214153/

  گزارش تصویری/ مراسم تشییع پیکر محسن ابراهیم مترجم ادبیات ایتالیا

بازدید معاون پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از موسسه دارالمعارف الشیعی


خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تالار وحدت، اپرای عروسکی عاشورایی به کارگردانی «بهروز غریب‌پور» با حضور «محمدحسین ایمانی خوشخو» معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «آیت پیمان» مشاور اجرایی معاونت هنری، «اصغر امیرنیا» مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، شیخ «حسین انصاریان» و جمعی از مسئولان، علما و فضلا در سالن فردوسی به صورت خصوصی اجرا شد.



نبه گزارش ایسنا، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک شب گذشته - 26 مرداد ماه - با حضور گروه های شرکت کننده در فضای باز تالار وحدت برگزار شد

اگفته‌های 'ایوبی' از برخی سینمایی‌ها / «آرزوی اجرای دهکده ایران در کن محقق می‌شود؟»

حضور جمعی از شاعران برجسته و ادیبان پیشکسوت کشور و هنرمندان هنرهای نمایشی که به دعوت رایزنی فرهنگی برای شرکت در مراسم بزرگداشت دهة فجر انقلاب اسلامی به قطر دعوت شده بودند ،مورد استقبال ایرانیان قرار گرفت و در مراسم و دیدارهای مختلف از جمله دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران ، اساتید محمد جواد محبت ، سهیل محمودی ، عبدالجبار کاکائی از شاعران برجسته و دکتر کاظم نظری و خانم الهام باقرپور از هنرمندان نمایشی به سرپرستی آیت پیمان قائم مقام معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت کردند و با حضور در نماز جمعة شیعیان قطر با امام جمعه و نماز گزاران دیدار کردند.