بسم الله الرحمن الرحیم * وبلاگ شخصی * آیت پیمان

نظریات و دیدگاهها و مقالات و آثار و زندگی نامه و سوابق آیت پیمان

بسم الله الرحمن الرحیم * وبلاگ شخصی * آیت پیمان

نظریات و دیدگاهها و مقالات و آثار و زندگی نامه و سوابق آیت پیمان

بسم الله الرحمن الرحیم *  وبلاگ شخصی  * آیت پیمان

نظریات و دیدگاهها و مقالات و آثار و زندگی نامه و سوابق و تجارب و یادداشت ها و سفرنامه های آقای آیت پیمان دبیر شورای دین پژوهان کشور اختصاص دارد.

ا برگزاری ۴۰ نشست تخصصی دین پژوهی در تهران و قم ا

خبرگزاری شبستان: مدیر دبیرخانه دین پژوهان کشور گفت: با تصویب شورای دین پژوهان کشور ۴۰ نشست تخصصی در موضوعات و مباحث مهم دین پژوهی، در تهران و قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت پیمان با اعلام این خبر گفت: سلسله نشست های علمی و تخصصی با حضور صاحب نظران، اساتید و پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی برگزار می گردد و سعی می شود تا توسط پژوهشگران متخصص پاسخ های کارشناسی و علمی دقیق به مسایل و شبهات رایج داده شود.
وی ادامه داد: پاسخگویی به شبهات اساسی در موضوعات کلام، عقاید، فلسفه، عرفان، اخلاق، سیره، تاریخ و علوم قرآنی از جمله اولویت های مد نظر دین پژوهان می باشد.
پیمان با اشاره به این که تاکنون 6 نشست تخصصی سالانه دین پژوهان پیرامون مباحث مهم عاشورایی و 2 نشست تخصصی در مورد پیامبر اکرم صل الله علیه وآله و ائمه علیهم السلام برگزار شده است، خاطرنشان کرد: تا پایان ماه ربیع الثانی نیز دو نشست تخصصی دیگر پیرامون بعثت و سیره پیامبر صل الله علیه وآله برگزار می شود.
مدیر دبیرخانه دین پژوهان کشور یادآور شد: نشست آینده دین پژوهان، ماه آینده با موضوع "سیره نبوی" توسط استاد مصطفی دلشاد تهرانی، در قم برگزار می شود.
وی با اشاره به شیوه برگزاری نشست ها، ابراز داشت: برگزاری این نشست ها تنها به روش ارائه و سخنرانی نیست، بلکه در قالب کرسی آزاد اندیشی علمی برگزار می شوند تا محققین و اساتیدی که به عنوان مخاطب حضور می یابند، بتوانند به نقد و نظر و ارائه دیدگاه بپردازند و مباحث مطروحه،، کارشناسانه تر و علمی تر به جامعه ارائه شوند.
پیمان گفت: مجموعه مباحث علمی نشست های دین پژوهان علاوه بر انعکاس در پایگاههای اینترنتی علمی و رسانه های مکتوب،، در آینده ای نزدیک در قالب سلسله کتب دین پژوهی تنظیم و منتشر می شوند.



پایان پیام/
 

  • دبیرخانه دین پژوهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی